niedziela, 4 listopada 2012

A anielskie cukierki trafią do...

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w mojej rocznicowej zabawie. Cieszę się, że dzięki niej miałam okazję poznać wiele nowych blogów (jeszcze nie zdążyłam wszystkich dokładnie poczytać ale z przyjemnością zaległości nadrabiam).
W ogóle jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie, że komentujecie - każde odwiedziny i każde słowo są dla mnie wielką wartością! Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

A teraz do rzeczy - zgłosiło się 50 osób. Ku mojemu zaskoczeniu Pan Random, który mi zawsze pomagał dziś nie działa, znalazłam nowego Pana Randoma.




Jak widać Pan Random podpowiedział 18 komentarz czyli anioły trafią do autorki blogu Oliwkowe pasje.
Serdecznie gratuluję i czekam na dane do wysyłki.


Jak już jestem w temacie ogłoszeń to dalej szukam stałego domu dla kociaków.
Ale mam pozytywną wiadomość. Siostra mojej mamy powiedziała, że jeśli nie znajdą domu do nadejścia "prawdziwej zimy", do wiosny może je przygarnąć. Oczywiście lepiej było by gdyby mogły gdzieś zostać na stałe ale ciepły kąt gdy mróz i śnieg - jest nie do przecenienia.
Tak więc akcja trwa (jeszcze ponoć przez trzy tygodnie ma być bez mrozów). Kiedy zabierzemy koty z działki rozlosuję kocie upominki spośród wszystkich, którzy tak wspaniałomyślnie dołączyli do akcji. Mam jednak szczerą nadzieję, że może do tego czasu znajdą dom na zawsze :) Dziś się z nimi widziałam - są niezmiennie słodkie i przymilne!


Życzę wszystkim miłego tygodnia, z szelestem liści pod nogami i jesiennymi kolorami wokół :)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni...ja też dalej rozputuję ale jak na złość cisza..nikt nie chce kota.Ale pytam wytrwale.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulują, ale Ty masz ostatnio szczęście do wygrywania candy! A kociaki, cóż, znam ten ból z szukaniem domu, ale wierze,z e historia sie milutko zakonczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzczyni...
    wzięłabym je Aniu, ale juz mam dwa do wzięcia od sąsiadki...

    OdpowiedzUsuń
  4. W cichości serca troszkę zazdroszczę tej którą wylosowano, ale najszczerzej gratuluje.

    Za domek dla kociaków nadal mocno, mocno trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie kociaki. Życzę im ciepłego domku na stałe. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Szkoda, że kociaki stałego domu nie znalazły:( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :)
    Kociaczki śliczne- życzę dla nich szczęścia .
    Pozdrawiam serdecznie- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej :) i dziekuje za zabawe, pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
  10. bidulki.. my niestety nie możemy ich przyjąć

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotki wyglądają przesłodko, a zimą można się do nich przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze... mam nadzieję, że kotki znajdą kochający domek... aż serce pęka :(

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie dzisiaj myślałam co u Twoich kociątek, dobrze, że jakiś rezerwowy domek na nich czeka, u mnie banerek dalej trwa :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie i serdecznie Gratuluję Ci Oliwkowe pasje =D

    OdpowiedzUsuń