piątek, 27 kwietnia 2012

Serwetki - komu, komu?

Pisałam w ostatnim poście o serwetkach. Uświadomiłam sobie jak ogromną frajdą jest dla mnie już samo ich oglądanie, zastanawianie się do czego pasują, co można z nich zrobić. Kiedy jestem poza domem również na nie poluję bo wydaje mi się, że "tam" są inni dystrybutorzy, inne firmy... No cóż, takie małe zboczenie ;)
Miałam też inną refleksję: może i innych cieszą pojedyncze serwetki, tych co decoupage'ują albo tych, którzy chcieli by zacząć ale się wahają, tych którzy z jakichś powodów zarzucili tę technikę...
Właśnie dlatego postanowiłam się podzielić częścią swoich skarbów:

OGŁASZAM SERWETKOWE CUKIERASY :)))))


Do wygrania jedna chusteczka (za to retro, z dziewczynkami przebranymi za aniołki) i 44 serwetki różnych formatów. Oczywiście dorzucę jakiś drobiazg wykonany przeze mnie.

Warunki standardowe:
1. Komentarz pod tym postem (osoby bez blogów proszę o adres mailowy) do 06.06.
     - wiecie, że to dzień pocałunku?
2. Podlinkowany banerek w pasku bocznym waszego bloga
3. Wewnętrzne przekonanie, że wygranie serwetek sprawi wam radość ;)
4. Będzie mi miło jeśli dołączycie do obserwatorów ale nie jest to warunek konieczny

 Teraz trochę szczegółów - postarałam się pogrupować serwetki w (naciągane) kategorie:

Motywy związane z domem i z kuchnią

Kwiatowych nie mogło by zabraknąć

Ludowe (przepraszam za kota ale nie mógł się powstrzymać).

Z dalekiego kraju

Malarskie

Przyjemne (bajki, słodycze, misie i koty - przyjemne, prawda?)

Podróżne


Mam nadzieję, że takie nietypowe (bo nie w głównej mierze rękodzielne) cukierki będą inspiracją dla przyszłej właścicielki. Znam panów, którzy robią przepiękne rzeczy w technice docou. ale nie wydaje mi się żeby tu dołączyli... :)

Na koniec (teraz ja nie mogę się powstrzymać) moje usiłowania zrobienia zdjęcia do banerka :)

Życzę wszystkim udanego weekendu (zwłaszcza jeśli będzie trwał przez następnych 9 dni!) :)))

128 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza, nie ma chętnych? Ja się zgłaszam, myślę o decu od jakiegoś czasu, córka miała już pierwsze próby. Pozdrawiam słonecznie i cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja się zgłaszam,uwielbiam serwetki...przekładam,oglądam...i uczę się tej magicznej techniki...ale jeszcze wszystko idzie do szuflady:) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Również się zapisuję, nawet szukam potrzebnych rzeczy tak dla początkującego, bo bardzo chciałabym spróbować:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też, ja też... Wracam po długim czasie do decu, znowu skupuję lakiery, kleje to i serwetki się przydadzą:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne są:)Wylosuj mnie proszę;)!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dużo serwetek! :D Kuszą niesamowicie więc staję w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. serwetek nigdy dosc, szcegolnie takich pieknych , z milá checiá sie zapisuje na twoje candy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A kotka tez można wygrać w candy? :-))) Ta plamka koło noska mnie rozczuliła :-) Oczywiście, jeśli nawet kot nie wchodzi w skład zestawu - jestem chętna i z radością ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o decou, to ja jestem ta, co "chciałaby a się boi" =D
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu =p
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam głaskotki dla superaśnego kotka! =D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mogę.. mogę?? uwielbiam serwetki :)
    a kociak jest boski :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. serwetek nigdy nie za mało, na pewno wykorzystam w moim deco :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie Justyna http://handikraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu ja się zgłaszam oczywiście. Decu jak wiesz dopiero się uczę ale serwetki śliczne. Zwłaszcza te folkowe, uwielbiam ludowe wzory.
    Czekam w kolejce i trzymamy kciuki (tym razem w czwórkę, Tofik dołączył!)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetek nigdy nie za dużo;) zgłaszam się!!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak to powszechnie wiadomo... serwetek nigdy za wiele ;) ustawiam się, więc grzecznie w kolejkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze sie w koncu przelamac i sprobowac decupagu... Dlatego tez z mila checia dolaczam do rozdawajki... Banerek wkleje u siebie jak do domku z pracy wroce.... Radosc ogromna juz czuje, zapisujac sie na candy:):):) obserwuje od pierwszych moich blogowych dni;) buziolki przesylam i niebiesko pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne... Zupełnie przypadkowo trafiłam na Twojego bloga, ale już wiem, że zostanę na dłużej, i że będę odwiedzać :))
    Oczywiście biorę udział w serwetkowym Candy.
    Mój e-mail:
    karolina_1@onet.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Staję w kolejce zdecydowanie :)
    Zabawę z decupage rozpoczęłam i wszystkich przydasiów nigdy dość:D!

    OdpowiedzUsuń
  20. Staję grzecznie do kolejki :)
    Zapraszam do mnie na candy również serwetkowe :P Oddaję te co mi się powtarzają w sumie 86 serwetek deku. Ale takich jak twoje nie mam więc w wielką wielką wielką chęcią je przygarnę do siebie. Trzymam mocno kciuki aby mi się udało :P
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj :)
    Z przyjemnością staję w kolejce :) a kotek też do wzięcia? jedna mała osóbka w moim do mu byłaby bardzo zadowolona :DDD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na herbatkę ;)
    Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako początkująca i jeszcze nie do końca przekonana co do tej techniki próbuję;):)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się a cukierki przecudowne :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    jestem pewna że sprawią mi ogromną wewnętrzną radość ;)

    a na dzień pocałunku buziaczka ślę :* :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też z wielką chęcią :),bo przydałyby mi się takie piękne serwetki.
    Wprawdzie próbowałam już decoupage'u, ale na tym się tylko skończyło.
    A czy kotek jest w pakiecie? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne ujęcie kota pozdrawiam gagul

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś spróbowałam robić przedmioty techniką decoupage. Jeśli uda mi się wygrać te piękne serwetki, to już nic mnie nie powstrzyma przed powrotem do tego typu zajęcia.
    Oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś akurat jest dzień przytulania więc chętnie przytulę nowe serwetki tym bardziej, że tylko widzę 3 z tych co mam. Uwielbiam serwetki są tanie i 1 to 4 ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie powrócę do zarzuconej techniki zwłaszcza, że serwetki są ciekawe.Przedłużam ogonek i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie dołączam do obserwatorów Ciebie również zapraszam na mój blog i candy. Mam chrapkę na Twoje serwetki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wychodzę z założenia, że serwetek do decu nigdy dość, a Twoje są takie ładne:-)) dlatego bardzo chętnie dołączę do kolejki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Tyyyle serwetek! Och, wiedziałabym co z nimi zrobić :) staję grzecznie w kolejeczce i zapraszam do udziału w moim candy:
    http://arteria-art.blogspot.com/2012/04/pierwsze-candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uuuuu! Takie skarby! Pewnie, że chcę! I bardzo dziękuję za nadzieję na ich posiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne serwetki. Oczywiście się zgłaszam.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000413273303
    Witam, jestem po prostu zapoznanie nravitsya.Stanovlyus dekupazh.Ochen kolei, jeśli możesz.

    OdpowiedzUsuń
  35. ale piękności! zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  36. Suuuuper serwetki! Oj przydały by się mi! Może uda się tym razem :} Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze takie przydasie sie przydadzą;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cichutko staję w kolejce po śliczne serwetkowe Candy. W dodatku takie duże :).
    Mój e-mail: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  39. Serwetki cudne, ciężko przejść obojętnie więc spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. ojej, może ja z takimi serwetkami spróbuję sił w decoupage ;) oczywiście się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj Aniu! Z wielka przyjemnością ustawiam się w kolejce i mocno zaciskam kciuki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. ile cukierasów :) chętnie dołącze do kolejki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Chciałabym spróbować decoupage,u...Uwielbiam oglądać przedmioty ozdobione tą techniką...
    Jestem następna w kolejce :-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Boskie napewno sie przydadza.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. OOOo, ja bym też chciałaaaa! Kot czaderski.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja chcę takie śliczności, dlatego z wielką chęcią się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się i ja , przygodę z dequpażem zaczęłam niedawno, ale gdziekolwiek jestem szukam serwetek z ciekawymi motywami. Ostatnio "wyniosłam" serwetkę z restauracji;0

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba wszystkie koty chętnie pozują na każdym możliwym zdjęciu, zwłaszcza jak to ma być zdjęcie czegoś innego niż on sam ;)
    Z przyjemnością zgłaszam się po takie fantastyczne serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  50. i ja sie ustawiam w kolejce po te słodkosci )

    OdpowiedzUsuń
  51. Oooo ;) bardzo chętnie przygarnę...
    Ustawiam się w kolejce:
    http://decoupageiinne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. ja też jestem chętna na te piękne serwetki:-)
    myślałam że tylko ja mam tak że wszędzie widzę serwetki:)
    przydadzą się na pewno bo takich nie spotkałam!
    tylko za kotka dziękuje:-) mam psa wiec mogą sie nie polubić:-)
    maggab3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Milusi kotek,ale chętnie przygarnę tylko serwetki.Też mam takiego bzika,że zbieram serwetki,dołączą do mojej kolekcji.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj cudowności rozdajesz :D więc wpisuję się w kolejeczkę i zapraszam na moje candy: http://sztukkilka.blogspot.com/2012/04/candy-z-vespa-w-tle-d.html

    OdpowiedzUsuń
  55. I je też chętnie wykorzystam Twoje serwetki

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się!! Łaa ślina mi cieknie 0_0

    OdpowiedzUsuń
  57. to jest to co lubię, zgłaszam się również;
    a kot to po prostu piękny załącznik do zdjęć;
    pozdrawiam!
    sgoosia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. zapisuję się .Bardzo by mi się przydały te śliczności
    szmacianecudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. zapisuję się. Bardzo by mi się przydały te śliczności.
    szmacianecudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    Jak to się mówi "serwetek nigdy dość" hihi.

    OdpowiedzUsuń
  61. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Jestem początkującą w decoupageu, więc taki stos serwetek bardzo by mi się przydał. Jak na razie moje "zbiory" można policzyć na palcach jednej ręki, więc liczę na dużo szczęścia w losowaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  62. masz bardzo fajnego kiciora^^
    zapisuje się na candy.decoupage stał się moim nowym hobby i uwielbiam ozdabiac przeróżne przedmioty,nietety zbiór moich serwetek jest mały dlatego z chęcią się wymieniam albo tak jak w tym przypadku biorę udział w candy.niestety jeszcze nie udało mi się nic wygrac ,ale może szczeście się kiedyś do mnie uśmiechnie ;-)
    zapraszam również na moje różane candy ;-)http://www.kaoriart.blogspot.com/2012/04/rozane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Co jak co, ale początkowemu decoupageście serwetki sprawią olbrzymią radochę:) Dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam. Bardzo chętnie się zapiszę. Urzekają mnie piękne prace decoupage i muszę wreszcie też spróbować tej techniki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja się z chęcią zapiszę :)
    chrupka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja również chętnie dołączę do grona niecierpliwie oczekujących na losowanie. Miło byłoby wzbogacić skromne puki co serwetkowe zasoby :)
    Pozdrawiam,
    http://anzaart.blogspot.com
    anza.art.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. wygrać takie słodkości - marzenie...
    wiec cichutko ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  68. jakby dla mnie rozpoczętę candy
    właśnie nazbierałam puszek i jestem w trakcie szukania serwetek które bym mogła wykorzystać
    więc bardzo liczę ze mis ie uda
    i zapraszam doe siebie
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestem pod wrażeniem tych serwetek. Sama nie param się decoupage'em (jestem hafciarką krzyżykową), ale moja serdeczna przyjaciółka robi cudne rzeczy tą techniką. Zatem dla niej... Zgłaszam się. A poza tym: to niesamowite, mamy takiego samego kota - nasz nie ma tylko tej plamki w okolicach noska.
    Justyna
    j.was@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się po te cudownosci :))

    Obserwuję i linkuję http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie serwetki mieć to istny skarb, swoją drogą musiałaś je zbierać sporo czasu. Mnie by się przydało choć kilka, ponieważ dopiero stawiam pierwsze kroki w decoupage a twój blog chłonę jak gąbka. Pozdrawiam Agnieszka agnes.fran@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. O jejku! moja przygoda z decoupagem dopiero się zaczyna! wygrana sprawiłaby mi wielką radość, tym bardziej że mam na razie tylko dwa rodzaje serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Oj serwetek nigdy nie za dużo. Zgłaszam się;o)

    Zapraszam również do mnie, może moje candy Ci się spodoba ;)
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam, spadlam tutaj z innego bloga :) no i traf chcial ze w prost na candy :) piekna gorka serwetek :)
    Zapraszam rowniez do siebie: www.dodeco.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie, eda

    OdpowiedzUsuń
  76. Piotrkowskie Koło Gospodyń Miejskich zgłasza się po cukierasy :) Jest nas cała masa babek dekupażujących i każda serwetka jest na wagę złota :)Warunki wypełnione.
    http://kologospodynmiejskich.wordpress.com/
    pkgm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. O matko wygranie takich wspaniałości to radość nie tylko wewnętrzna ale i zewnętrzna (uśmiech od ucha do ucha i głośny okrzyk radości)
    Ustawiam się i trzymam kciuki
    Pozdrawiam
    kejty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Z pewnością wygrana sprawi mi wielką przyjemnosć. Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja bym tak bardzo chciała zacząć, a taki zestaw startowy byłby idealny. Cudne cukiereczki:) Zapisuję się i zapraszam do siebie:) http://cypripedium-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękne serwetki, a ja właśnie chciałam się nauczyć tej techniki :) dlatego zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ustawiam si w kolejce, serwetek nigdy dość, zwłaszcza takich pięknych!
    Pozdrawiam serdecznie
    Agata J
    agata_jarosz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się!
    http://seen-through-my-eyees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. wspaniałe cukieraski!! zapisuje sie oczywiscie:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Oj,od dawna chciałam "ruszyć" z nauką tej techniki,a te serwetki idealnie mnie zmotywują;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ponad miesiąc temu mąż kupił mi na urodziny zestaw startowy do decoupage... no i mnie wciągnęło! Gdzie tylko nadarzy się okazja tam wertuje serwetki, planuje która do czego, w jaki sposób i na czym... Twoje candy to marzenie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. prześliczne serwetki... te ptaszki, kwiatki... urzekające. Pozdrawiam i dopisuję się do kolejki po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Szanse w losowaniu mam marne, ale też mam nieodparte przekonanie o tym, że wygranie serwetek sprawi mi nie małą radość, więc się zgłaszam :)

    pozdrawiam,
    ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Tyyyle serwetek na raz cudowności- dołączam się, pozdrawiam - jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. wow jaka kolekcja chetnie ustawie sie w kolejczce :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Pozwolę się ustawić w tej szalonej kolejce :) bo widzę, że cuda, a u mnie mnóstwo czeka gołych deseczek :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  91. Serwetki są nie tylko by nimi ozdabiać, serwetki są również do podziwiania, oglądania, przekładania... one są dla posiadania... bo one cudne są;-)
    dzień całowania, pocałunku jest również 6 lipca i 28 grudnia;-))
    Oczywiście zapisuję sie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam i ja i z wielką nadzieją będę czekać na wyniki bo ilość serwetek do wygrania imponująca!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Witaj, no na te ludowe i retro to będę stała w kolejce nawet jak mnie nogi rozbolą :)SĄ sliczne, przymierzam się do decupażu, chodze oglądam drewienka, zbieram chusteczki... więc może może zmotywujesz mnie do pierwszych prób.
    A szczęsliwy los to byłaby juz mega motywacja...

    OdpowiedzUsuń
  94. Zapisuję się. Chciałabym się nauczyć decoupageu i te piękne serwetki bardzo by mi się przydały :) http://weasels-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękne serweteczki, sprawiły by mi bardzo dużo radości :) Mam kilka pomysłów jak je wykorzystać :) Ustawiam sie w kolejeczce!:)

    Banerek : www.clarry79.blogspot.com
    Email: sppike@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuje jako agamlawa1
    mail agamlawa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Serwetki są cudowne! W sam raz na wykorzystanie do zrobienia papieru do scrapbookingu!! Staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Chętnie wezmę udział w rozdaniu.
    agamatosek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo dziekuję za możliwośc wzięcia udziału w pysznej "słodkiej" zabawie :) Serwetki może nie wykorzystuję do decoupague ale namiętnie tworzę papier do scrapbookingu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  100. w decu stawiam pierwsze kroki, chętnie przygaręłabym kilka serwetek, pozdrawiam
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Dzięki Pani Niteczce znalazłam tego bloga i ten zaj.... konkurs. Uwielbiam serwetki, są takie piękne :) zaczęłam przygodę z decoupage przed Wielkanocą, zaczęło się od jajek a teraz szał na butelki bo butelki zbieram po znajomych brak tylko serwetek i farb :) Także zgłaszam swoją skromną osobę do konkursu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Grzecznie staję w tej dłuuuugiej kolejeczce i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  103. zakochałam się w ludowych
    zgłaszam się
    joanna22_@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Oj, żeby tak się poszczęściło:)
    piaskoryba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie potrafię przejść obojętnie obok żadnej serwetki dlatego i tutaj się melduję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. ja tez obojetnie nie umiem przejsc. chec uczenia sie i nowych wzorow sa bardzo kuszace :)

    OdpowiedzUsuń
  107. O Matko ! Tylu pięknych serwetek za jednym razem w życiu nie widziałam .
    Dzielnie ustawiam się w kolejkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja też się zapisuje! I Już mam pomysł na te serwetteczki.

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja także uwielbiam serwetki. Zbieram je, próbowałam też dekupażować. Zapisuję się, może mi się poszczęści :)

    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Serwetki bardzo kuszące, a kot tak cudnie patrzy, że nie sposób się oprzeć. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  111. nie robiłam..a korci mnie że joj..piękności można stworzyć i już widzę u siebie to osłonki na doniczki..skrzyneczki, to by jeszcze bardziej zdopingowało! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapisuję się, ale nie wiem jak umieścić baner w bocznym pasku, wiec umieszczę go w poście.

    OdpowiedzUsuń
  113. Marzę o wygranej, bo serwetki bajeczne, a ja coraz bardziej wkręcam się w dekupażowanie.
    Ustawiam się w kolejce :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. witam
    serwetki zawsze cieszą decoupażystkę, czyli mnie
    http://iloiza.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. z przyjemnością obserwuję, banerek dodany a ja zaczynam żyć w błogiej nadziei, że ta kolekcja rozpocznie moją przygodę z dekupażem :)
    cembalkowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  117. Oho :) Kilka serwetek szczególnie wpadło mi w oko. Dopiero raczkuję jeśli chodzi o decou, ale na szczęście miałabym z kim podzielić się wygraną ^^

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  118. zapisuję się i tak mam większe szanse niż wygrać w lotto :)
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  119. Kolo takiej okazji nie moge przejsc obojetnie:) Piekne serwetki, mam nadzieje ,ze szczescie mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Jest i Vermer i Klimt,,,echhh.
    Dołączam do mających nadzieję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo ładne, prześliczne i przesłodkie jak mięsny jeż serwetki, a kotek sweet .! :**

    jaga99111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Jestem właśnie na etapie zbieranie serwetek, bo dopiero zaczynam dequpage tworzyć, więc się zgłaszam i ustwam w kolejce, może się uda moj blog:
    http://joasiaart.blogspot.com/
    i zapraszam do siebie na candy- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. jeszcze jaa
    piękne serwetki
    ale bym się nimi ucieszyła
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  125. domciam@interia.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  126. trafiam przez przypadek na bloga, a tutaj takie wspaniałe candy:) Oczywiście zapisauję się i czekam na wyniki.
    A kot jest cudny. Moje potwory też się wszędzie wpychają:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja jestem z tych, którzy czają się, podglądają, nawet skromnie próbują, nie zniechęcając się ciągłymi klęskami... Ale bardzo chciałabym kiedyś swobodnie dekupażować, więc nie poddaję się i dalej kompletuję media, serwetki, farby... Kiedyś będę w tym dobra! :)

    OdpowiedzUsuń