czwartek, 3 listopada 2011

Pierwsze CANDY - czyli PREZENTY W NIEBIESKICH ! ! !

W końcu odebrałam klucze do pomieszczenia na warsztaty! Jeszcze będzie trochę zamieszania ale otwarcie już niebawem. Aby uczcić to wydarzenie ogłaszam CANDY dla dwojga szczęśliwców. Nagrody to drewniane koty (z balsy - znaczy lekkoduchy), oczywiście decoupage - motywy wybrałam pod wpływem komentarzy jakie otrzymałam. Na kocie z Klimtem, w tle znajdują się drobinki płatków prawdziwego złota.
Zasady tradycyjne:
Dla blogujących
1. Dodanie komentarza
2. Umieszczenie linka na bocznym pasku swojego bloga
3. Mile widziane dołączenie do obserwatorów
Dla osób nie posiadających bloga
1. Dodanie komentarza
2. Umieszczenie linka do bloga na facebooku lub innym portalu społecznościowym; osoby które nie udzielają się w cyberprzestrzeni proszę o zamieszczenie w komentarzu swojego adresu email.
3. Dołączenie do obserwatorów również mile widziane :)
Losowanie 27. 11. 2011.

48 komentarzy:

  1. takich piękności nie odpuszczę! zapisuję się i niecierpliwie czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koooooooooooooooooty.juz sie slinie...

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuuudne!!!!! już rozkminiam jak zamieścić odnośnik na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak koty z Wyspy Wielkanocnej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są... ustawiam się z nadzieją w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne Candy :D
    Zgłaszam się i obserwuję :)
    Zapraszam również na swoją wygrywajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się :)
    Info na fb : www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=236258173104335&id=100000537111909
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako posiadaczka wielkiego rudego kocura ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochana od zawsze w kotach zgłaszam się!

    zapraszam też do mnie po cukierasa
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kocury!
    Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej zakochałam się w tych kotkach! Mam w domu trzy kotki i pieska, ale i dla tych napewno znajdzie się miejsce :) Pozdrawiam
    PS. Zapraszam równiez do mnie na cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako miłośniczka kotów ustawiam się w kolejce:))) Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako wielbicielka kotow z przyjemnoscia zapisuje sie na Twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miau ,miau,miau każdy takiego kotka mieć by chciał.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ...bardzo oryginalne, stoję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o, muszę swojego kota też pokazać na blogu , a robiłam go ...o ludzie! dawno! ok 10 lat temu i z balsy, ale u nas już dawno nie można kupić balsy!
    chętnie przygarnę Twojego coby mój nie był samotny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Kociaki sliczne, z przyjemności dołączę do chętnych. Zapraszam również do mnie na cukiereczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Kociaki finezyjne i wyjątkowo wysmakowane.
    Nie sposób ominąć takie cukieraski.
    Gratuluję pomysłu i cierpliwie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja nie mam kota, choć bardzo bym chciała rudego :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje !
    I na candy sie zapisuje jako ze prawdziwego futrzaka miec nie moge bo po nim drapie sie po nosie niebożę ;)

    jutta@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w ogonku po kocią parkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam totalnego świra na puknie Pocałunku Klimta!!!!
    Nie jestem w stanie oprzeć się takiej okazji.
    Liczę, że tym razem dopisze mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  23. biorę udział i obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. A taki sliczny kotecek :)
    Piekne te kociska , z wielka chęcią ustawiam się grzecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem kotolubna więc prooooszę, wylosuj mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie piękne! ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj,

    Piękne te niebieskie migdały i koty :) Zapisuję się i trzymam kciuki za moje szczęście w losowaniu ... buuu, jeszcze nigdy nic nie wygrałam. Gratuluję realizacji marzeń !

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  28. ustawiam sie grzecznie w kolejce i przy okazji zapraszam do siebie na candy:-))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne! Zapisuję się i z nadzieją czekam na losowanie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie tu. Staje w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja i ja się zapisuje i będę obserwować bo warto, oj warto :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, jakie cudne koty! Pozostałe prace również! Z wielką chęcią bym przygarnęła któregoś, nie nudziłoby mu się z innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne kocurki, z przyjemnością dopisuje się do kolejeczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Czując się zaproszona dołączam do kolejki:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja także chętnie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  37. przyjmuję sympatyczne zaproszenie do zabawy i czekam z nadzieją,że jednak się uda ;-)

    e-mail:marketing@ab.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham koty!
    Nie mogłabym się nie wpisać po te cuda!
    Szczególnie Klimtowy ^^

    Pozdrawiam,
    FairyWitch.

    OdpowiedzUsuń
  39. Niebieski to mój ulubiony kolor:). Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja, ja, ja prooooszę o te koty! Potrzebuję ich szczególnie, bo z pewnością pomogą mi zdyscyplinować moje dwa futrzaki, u których nie mam żadnego posłuchu:)
    Pozdrawiam serdecznie z Przędzalni Rozmaitości!
    http://przedzalniarozmaitosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam serdecznie, kotki cudowne :)) ja się zapisuję do losowania :) Obserwuję jako Wiolka.k a banerek jest już na moim blogu http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. kotki przecudasne zapisuje sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuje się na cudne Candy i zapraszam na moja rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ojej spóźniłam się a tak bardzo chciałam kotka :O
    obserwuję i zapraszam u mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń