środa, 23 listopada 2011

Lustereczno powiedz przecie...

Na chwilę przerwa z recyklingiem. Dziś zamieszczam zdjęcie jednego z najpopularniejszych przedmiotów do zdobienia czyli lusterka z szeroką ramką. To zrobiłam dla przyjaciół na działkę (pod sosnowe ściany). Do kompletu dołączony został obrazek z tym samym motywem i butelka. Niestety zdjęcia butelki nie zrobiłam przed wydaniem jej z domu ale miało nie być odzyskiwania śmieci więc jej absencja jest usprawiedliwiona. Podobrazia nie należą do moich ulubionych ozdabianych przedmiotów (chyba, że w grę wchodzą małe fragmenty serwetki) ale komplet to komplet czyli było warto!

11 komentarzy:

  1. przepiekne !!!!!!!!!!! az mnie zamurowalo poprostu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, zjawiskowe i takie sielskie! Zapraszam do mnie:).

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny komplet!!! zjawiskowe maki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie, zapiera dech w piersi

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet przepiękny, nie tylko dlatego, że uwielbiam maki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! Cudny motyw!

    OdpowiedzUsuń
  7. lusterko przepięknej urody! chyba nie powstrzymam się, żeby nie zrobić podobnego :))) świetne jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już się utwierdziłam, że zrobię podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się - jest śliczne, takie dopracowane w każdym szczególe:)
    Dziękuję za udział w moim candy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam takie 3 obrazki okleiłam je papierem ale gdybym umiała twoja technika chetnie bym je odnowiła

    OdpowiedzUsuń