wtorek, 17 kwietnia 2012

Trzy pasje

Tyle się u Was dzieje a ja mam jakieś spowolnienie... Ale nic to... trzeba się za siebie zabrać :)
Dziś chciałam pokazać pudełeczko, które łączy trzy rzeczy bardzo mi bliskie. Po pierwsze decoupage :)
Po drugie - herbatę. W pudełku takim można trzymać wszystko co się tylko zmieści ale jego pierwotnym przeznaczeniem są torebeczki wypełnione suszonymi liśćmi krzewu herbacianego. Jedna z legend (w ogromnym skrócie) mówi, że gdy jednego z buddyjskich mnichów zaczęła ogarniać senność podczas medytacji odciął sobie powieki. W miejscu gdzie  upadły na ziemię wyrósł krzak herbaty. Jego liście mają kształt powiek, a napar z nich pozwala pokonać senność.
Po trzecie - motyw ważki - dla mnie jeden z najpiękniejszych kształtów, jakimi można coś ozdobić.
Bardzo długo szukałam serwetek z ładnym wizerunkiem ważki, te wypatrzyła moja mama (jako ostatnią paczkę w sklepie) - i dzięki jej za to!
Bardzo rzadko ozdabiam tylko jedną z płaszczyzn ale przy tej serwetce bardzo podoba mi się połączenie z zabejcowanym drewnem. Ubolewam, że ważka nie jest osobnym motywem (nachodzi na nią suszony lotos) ale jak mówił Lisek - nie ma rzeczy doskonałych a ta serwetka jeszcze nie raz tu zagości :)

15 komentarzy:

  1. Śliczna hrebaciarka :)) Marzy mi się i decu i takie pudełeczko na herbatkę, którą uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też niby zastój, bo robię różności, których nie mogę pokazać na razie na blogu;) a pudełeczko ślicznie się prezentuje:):)
    Pozdrawiam niebiesko☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma fajny klimacik to pudełeczko:)Pozdrawiam cieplutko bo u mnie jest zimno:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne sa takie pudelka. na skarby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy motyw :) Takiej serwetki nigdzie nie widziałam. Herbata wyciągnięta z tego pudełeczka i zaparzona, z pewnością będzie smakować wyśmienicie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna skarbczyk na dobrę herbatkę a przy okazji ciekawostka w postaci legendy.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna szkatuła, i motyw warzki piękny :)faktycznie patrzałam na allegro i niema serwetek z ważką :( to chyba bardzo rzedki wzór ....

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne to pudełko! piękny motyw (nie widziałam takiej serwetki jeszcze ;)) ciemna bejca z tą jasną górą ładnie się komponują! a jakby coś to zapraszam po ważkę do mnie: http://serwetki.decoupage24.pl/index.php?action=item&sa=wyswietl&id=1939 ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk - serwetka przepiękna, nie widziałam takiej jeszcze :) :*

      Usuń
  9. Witam, jest pani niesamowicie kreatywna a serwetka jest fantastyczna ,nie widziałam jeszcze tak ślicznego motywu..........pozdrawiam gagul@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny motyw i dokonale pasuje do ciemno zabejcowanego drewna a ważka przyznam wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  11. super :) ja uwielbiam herbatę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej ważce na wieczku :)

    OdpowiedzUsuń