poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Ludowo

Wiosna i niedawno obchodzona Wielkanoc nastroiły mnie tak, że musiałam dzisiaj pokazać pudełeczko z motywem ludowym. Widziałam kilka pudełek z tą serwetką i muszę przyznać, że każde inaczej wygląda - plus dla serwetki. Ja postawiłam na kolorowość :)


 Muszę przyznać, że firma Maki zrobiła mi dużą przyjemność wypuszczając na rynek te wszystkie wycinankowo - haftowane serwetki (większość mam i systematycznie będę wykorzystywać!).
W ogóle w zeszłym tygodniu dużo o serwetkach myślałam i nawet wpadłam na pewien pomysł (może już w następnym poście uda mi się go wcielić w życie). W każdym razie od Ewy -  znajomej z pracy dostałam dwie serwetki przywiedzione z Portugalii z kiścią czerwonych porzeczek - przedrukiem z jakiegoś obrazu. Są piękne i na razie czekają na pomysł. Od tej samej Ewy dostałam jeszcze większy rarytas - chusteczki z (niestety fragmentem) mojej ulubionej ryciny Durera - "Melancholii". W tym przypadku wiem gdzie zostanie przyklejona.
Poza tym robiłam zakupy u Kejt - oczywiście serwetkowe. Polecam jej sklepik - duży wybór, szybka wysyłka i jeśli można o tym mówić przez internet - miła atmosfera! Po znajomości załapałam się na miły gratisik! Przepraszam, że się tak rozpisałam - ale tak to jest jak się ma zaległości w postowaniu... Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają - wiosenne całuski :***

14 komentarzy:

  1. No to widzę, że powiększa się Twoja kolekcja serwetek, już sie nie mogę doczekać co z nich stworzysz :)A pudełko z motywem ludowym jest świetne, na żywo wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pudełeczko :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu jakie fajne! "Kolorowość" w Twoim wydaniu bardzo mi się podoba =D
    Pozdrawia cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne pudła! ten wycinankowy wzór jest normalnie naszym dobrem narodowym- uwazam , ze jest najpiekniejszy na swiecie!
    A molory reszty dobrałas idealnie♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pudełeczko, podoba mi się ten motyw w Twoim wydaniu, mimo, iż nie szaleję za folklorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to ja nie będę oryginalna:) pudełeczko super,,, bardzo lubię takie klimaty:) od przybytku (w twoim przypadku serwetkowym) głowa nie boli;)
    Pozdrawiam niebiesko i mam nadzieję, że do zobaczenia:) buziole przesyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajecznie kolorowe:) serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne pudełka! ten motyw wpasuje się w krągłości idealnie :) czekam na więcej takich klimatów!
    dzięki piękne za miłe słowo o moim sklepiku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam chrapkę na takie serwetki, tlyko u mnie ciezko je spotkac, z Twoje prace podziwiam wytrwale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ludowe wzory zawsze mi się podobały :) Są bardzo piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://malopolankitworza.blogspot.com

    Zapraszam do Małopolanek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełeczka!!!Zapraszam na moje Candy!Pozdrawiam :)Anita

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludowe wzory są przepiękne. A w Twoim wykonaniu, niesamowite! Ja się muszę w końcu zmobilizować i obkleić swoje pomalowane pudełka, bo wyschły już dawno? Brak weny coś ostatnio... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzory piękne. Pudełko wyszło ślicznie.
    Powiedz mi, Ty najpierw wycinasz np. w tym przypadku koło i naklejasz? Czy inaczej?
    ;)
    Pozdrawiam.
    Fred podaje łapę i pyta kiedy będziesz w Bieszczadach;)

    OdpowiedzUsuń