poniedziałek, 4 czerwca 2012

Ważki

Dziś pokazuję dwa fornirowe pudełka z serwetką, od której nie mogę się odczepić. Różnią się kolorem bejcy - ciekawa jestem, która wersja bardziej Wam przypadnie do gustu (różnica w rzeczywistości jest widoczna na całym pudełku, nie tylko na wieczkach).
Poza tym lalkuję i niebawem zaprezentuję co mnie tak wciągnęło.
A tak w ogóle to nie mogę się już doczekać porządnego ciepła na polu (polu, polu, nie na dworze) - bo ja z tych marznących jestem.
Tym bardziej cieplutko wszystkich pozdrawiam :)))








18 komentarzy:

  1. Prześliczne jest :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo ladnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełeczka cudniaste! choć to drugie tak jakby bardziej mnie się podoba;):)
    A co do ciepełka... to ja też już chce gorące upalne lato.... bo ja z tych co 30 stopni to mało;)
    Pozdrawiam niebiesko i do jutra:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe, eteryczne, naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne:) Lubię tak zestawione kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczka wyglądają prześlicznie :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczka owszem ładne obydwa ale znając pani zdolności mogły być jeszcze ciekawsze (oczywiście rzecz gustu),mnie się podobają choć wiem że zrobi pani je jeszcze ciekawsze czekam niecierpliwie błagam nie zawodzić pozdrawiam gorąco Wojt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z doping i motywację! Właśnie dlatego prosiłam, żeby pan komentował bezpośrednio na blogu. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. fajne te pudełeczka, mi się podoba to większe, może dlatego, że motywu więcej się na nim zmieściło ;) poza tym kolor bejcy najbardziej podoba mi się na spodzie tego dużego :)))
    no i czekam niecierpliwie na efekty "lalkowania"

    OdpowiedzUsuń
  9. och ciekawa jestem bardzo tego lalkowania !!!
    Pudełka są piękne !!!
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważki cudne, poczekam na efekt końcowy ;))
    Wizyta w VIkl, to wielka klapa, dzieciaki chyba nigdy w życiu nic nie wycinały a rysunki :((, moja Karolina powiedziała "mamo jak,oni, podziękują TYM..." , w poniedziałek następna wizyta, wtedy zrobie zdjęcia i popatrzymy ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być tak źle a rodzeństwo jest zawsze surowym sędzią ;) Ja z resztą jestem zwolennikiem doceniania intencji! :)

      Usuń
  11. Mnie sie bardziej podoba to wyrazistych kolorach ...a co do zimna na polu to faktycznie br... może na dworze mają cieplej.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm... motyw ważki kiedyś był moim ulubionym... przypomniałaś mi o nim, chętnie do niego wrócę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladnie wyszly Ci te pudelka :) motyw jest taki delikatny. Ja wciaz szukam zastosowania tej serwetki.
    Pozdrawiam, eda (tez z tych, co wychodza na pole):);)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba przecudowne. Dziewczyno jakie Ty masz czarodziejskie ręce. Jak zawsze jestem zachwycona i jednocześnie trochę zazdrosna o Twoje zdolności i wyczucie estetyczne. U mnie dziś bardzo ciepły dzień na dworze (bo ja z rejonów dworskich :P) mam nadzieję, że marzenie się spełniło!

    OdpowiedzUsuń
  15. 32 yr old Software Engineer IV Kleon Cooksey, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Blood River and Cosplaying. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spider. pojawiaja sie na tej stronie

    OdpowiedzUsuń