środa, 5 grudnia 2012

Pory roku i bajkowe candy

Dziś zestawienie całości, tym razem w naturalnym porządku:


Wersja pierwotna i serwetka wyglądają tak:





A teraz najprzyjemniejsza część tego posta:

OGŁASZAM BAJKOWE CANDY :)

Powyższy plasterek przemaluję na tę porę roku, którą zwycięzca sobie wybierze, plasterek może zostać opatrzony z tyłu uszkiem do zawieszenia - bo takie na nie zastosowanie wybrałam. Ale może też być podkładką lub wszystkim co nowa właścicielka (właściciel) uzna za odpowiednie. Z podkładką bym nie szalała bo plasterek nie jest zbyt równy ;)

Losowanie 6 stycznia. Datę tę wybrałam z dwóch powodów - po pierwsze w wielu krajach jest to czas dawania prezentów (przynoszonych przez Królów, Mędrców...). Po drugie, na pocieszenie, że zimowe świętowanie w zasadzie w tym czasie zaczyna powoli dobiegać końca - przynajmniej ja tak mam :)

Zasady standardowe:
1. Komentarz pod postem, koniecznie z opinią która wersja pory roku najbardziej przypadła do gustu;
2. Podlinkowane zdjęcie na blogu;
3. Osoby bez bloga proszę o adres mailowy;
4. Zapisy do 5.01.2013. do 23:59:59.
Będzie mi miło jeśli dołączycie do obserwatorów i "polubicie" na FB.

Podsumowując do wygrania jest plasterek i serwetka do spróbowania własnych sił :)

I banerek do pobrania


Pozdrawiam bajkowo wszystkich zaglądających :)

29 komentarzy:

  1. O jaaaa... Ale checa!!! Zapisuje się na takie smaczne cukiereczki:):):) pysznie! Oczywiście lato moje najulubieńsze!! Banerek dodam na swojego bloga wieczorem:) pozdrawiam niebiesko:) oby ta 1 byla dla mnie szczesliwa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a może mi się uda :) Jak dla mnie wesrsja wiosenna najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się zastanawiałam, czy będzie post z wszystkimi porami razem. :) Super!
    Najbardziej podoba mi się zima.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się zima, więc i ja staję do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. U to ja poproszę ten wiosenny :) dla mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponieważ Twoje plasterki są cudne a najpiękniejszy ,oczywiście dla mnie to zimowy,taki baaarrdzo zaczarowany to i ja się przyłączę do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście się zapisuję po takie cudo i wybieram wiosnę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace zapierają mi dech w piersi, przepieknie wyszły kochana, z przyjemnością dołączam do chętnych i dodam, że wiosna skradła moje serduszko

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu toż ja dopiero teraz do Ciebie dobiegłam - otwieram pościka a tu proszę takie cukieraski...no nie ...ustawiam się więc jak najszybciej w kolejce jak wiesz to moja i nie tylko ukochana bajka ..więc tym bardziej stoję mocno...jako ,że większość formalności dopełniłam już wczesniej teraz biegnę do siebie i linkuję a potem to już tylko biegnę szukać wolnego czasu ..nie widziałaś go gdzieś przypadkiem w okolicy....?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, może zapiszesz się na Candy, zapraszam ;)))
    Prosze a adres, pragne się odwdzięczyć za pomoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też sie zgłaszam.

    A bajki odkrywam na nowo dzięki serialowi "Once upon a time", który serdecznie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och..kapturek to moja postać...To mój "must have" :) Jest piękny...Ulubiona pora to zima bo jest najbardziej magiczna i bajkowa...Ja również polecam serial "Once upon a time"...Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje, że los pozwoli mi dołączyć tego kapturka do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja też ustawiam się w kolejce :) Blog już obserwuje, baner wisi w bocznym pasku :)

    Korzystając z okazji zapraszam na swoje CANDY. Może znajdziesz w tym coś dla siebie. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com/2012/12/powitalne-candy.html

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do zgłoszenia tego konkursu na bloga http://candy-i-rozdania.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubię lato, ale tu obstawiam wiosnę;)
    Zresztą wiosnę też lubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie pory są śliczne ale zima jest najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu pięknie to wymyśliłaś i wykonanie cudo!
    Koniecznie bym chciała mieć szczęście, ale kto by nie chciał ;)??

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybieram lato, najlepsza dla mnie pora roku. banerek na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudo ja wiosnę wybieram...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się :)
    Najbardziej podoba mi się wersja jesienna :)
    obserwuję jako: Kasia
    dodałam baner :)
    lubię na fb. jako: Katarzyna Majdan

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Karo, wybrałyśmy Wiosnę, zapisujemy się ;o)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z radością staję do kolejki, zapraszając Cię na candy do mnie:) pozwól że nie będę wybierać pory roku ponieważ wszystkie są niezwykle urzekające:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są cudne. Ale najbardziej urzekła mnie zima. Po prostu ekstra!

    Banner dodałam, do obserwatorów dołączyłam, fb nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W decu stawiam pierwsze nieporadne kroki, szukam inspiracji, rozglądam się i dziś tu trafiłam;)
    Deseczki bardzo urokliwe, szczególnie wersja zimowa - chętnie bym taką przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moją ulubioną porą roku jest zima ale u Ciebie najbardziej mnie urzekło lato :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  26. Noooo i to dopiero candy, obserwowałam wszystkie odslony plasterka z kapturkiem , jest cudowny :) bardzo chetnie stanę w kolejce :) banerek podlinkowałam o tu : http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy.html
    Najbardziej podoba mi się Lato :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wITAM!wSZYSTKIE BARDZO PIĘKNE!aLE WYBRAŁABYM LATO, RZECZ JASNA:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kocham wiosnę i lato:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń