wtorek, 6 marca 2012

Dobra passa i Hrabia

Odkryłam kolejną miłą niespodziankę! Dostałam wyróżnienie od Amarant.art :))) Dziękuję, to dla mnie wielka przyjemność!


Padła propozycja, z której najchętniej utworzyłabym warunek, żeby  wraz z wyróżnieniem przedstawić pracę, z której jest się dumną (za chwilę przedstawię). Wyróżnienie należy przekazać pięciu osobom, które mają mniej niż 200 obserwatorów. Przekazuję blogom, do których lubię zaglądać, a których jeszcze nie miałam przyjemności nominować:
http://dompoddobra.blogspot.com
http://moja-koniczynka.blogspot.com
http://liviakreatywnie.blogspot.com
http://w-szkatule-justyny.blogspot.com
http://anita25-nitkianitki.blogspot.com
Pozwoliłam sobie przerobić logo wyróżnienia na kwadratowy format, w ten sposób jest je wygodniej umieścić w paskach bocznych i wiadomo, kto go jeszcze nie dostał. Można sobie przekopiować :)


A teraz praca, z której na prawdę jestem dumna, choć nie jest skończona. Oto Hrabia (w bonżurce, żeby nie było wątpliwości ;) ). Muszę mu jeszcze pomalować guziki i kieliszek - na kieliszek nie było ładnego szkliwa a z guzików bałam się, że pospływa. Za to zdążyłam mu pozłocić klamry przy butach. Jak doczeka się na resztę - zrobię mu zdjęcia ze wszystkich stron i pochwalę się jeszcze raz.

 Jak tak na niego patrzę muszę dodać, że bardzo go lubię - zramolały arystokrata...

12 komentarzy:

  1. hrabia jest świetny. taki nadęty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten hrabia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie! Zramolały hrabia jest cudowny, bardzo podobają mi się jego cieniutkie nóżki, skontrastowane z wielgachnym brzuchem;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten hrabia już chyba dużo wypił tych kieliszków pełnych jakiś pysznych trunków co mu tak ten brzuch nadęło;) żarcik taki;) a te jego nózie wyglądają uroczo:)
    gratuluję kolejnego wyróżnienia:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala no prosze kolejne wyróżnienie. Gratulacje po raz kolejny :) A Hrabia po prostu pierwsza klasa, Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej!!!Nie spodziewałam się kolejnego wyróznienia!!!Bardzo Ci dziękuje :)jest mi bardzo miło!Czuje ,że polubiłam ten nasz świat blogowy.Tu jest tyle życzliwych ludzi.Hrabia jest boski!!!!!:)Pozdrawiam i gratuluje wyróznienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyróżnienia:))
    Hrabia jest śliczny :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Hrabia super a te klamerki na butach mnie rozbroiły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróznienie. Jest mi bardzo miło, Dziękuję też, że zaglądasz na mój blog:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie- to moje pierwsze! =p
    a z takiego Hrabiusia, to ja też bym była dumna- jest świetny =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń